Koje poslove banka online obavlja?


Posao Posao

banka online

Bankarsko poslovanje putem interneta je usluga koju nude sve banke i služi za brže, lakše i efikasnije pružanje usluga i obavljanje standardnih poslova. Poslovanje banaka online svima odgovara, i klijentima i banci i radnicima banke. Zbog toga se internet koristi za unapređenje usluga i privlačenje klijenata koji vole ovakva poboljšanja.

Koje najčešće poslove obavljaju banke preko interneta?


Banka online otvara tekuće račune


Više nema potrebe da se za otvaranje računa u banci ide lično već se sva dokumenta šalju internetom i banka online završava ceo posao.

Službenici ovaj način saradnje vole jer im je lakše da rasporede obaveze, a i brže kompletiraju dokumentaciju pa se i posao brže završi. 

Naravno, zbog toga i menadžment banke podržava ovakav online obradu podataka jer radnici imaju efikasnije ispunjen dan i veći broj obrađenih zahteva nego da imaju sastanke sa klijentima pa da čekaju da oni dostave dokumentaciju i da tek onda obrađuju zahteve.


Klijenti imaju pristup svom tekućem računu i nalozima u svakom trenutku i na svakom mestu


E-bankinkg poslovanje je uvelo revoluciju u standardni platni promet gde banka online dozvoljava pristup klijentovom računu i davanje naloga za plaćanje i prenos novca. To je ogromno olakšanje za sve učesnike: i banku i šalterske radnike, a da ne govorimo o klijentima koji sada imaju direktan pristup računima i raspolaganju sredstava.

M-banking je integrali deo online bankarstva gde se na pametne uređaje „skidaju“ aplikacije koje daju istu mogućnost kao i pristup računu na sajtu banke. Sa aplikacijom se skraćuje proces i još lakše pristupa računu.

Klijentima se ovi noviteti jako dopadaju i svakako su banke sa ovakvom ponudom one koje imaju više klijenata i mnogo više posla.


Online krediti


Mnoge banke online obrađuju, ali i odobravaju kredite i koriste internet za brže pružanje usluga. Vreme čekanja na obradu zahteva se skraćuje na više načina.

Klijent online poziva banku, raspituje se oko uslova i online podnosi zahtev sa dokumentacijom.

Banka preko online asistenta prikuplja sve informacije, a mnoga dokumenta dobija po službenoj dužnosti tako da klijent ne mora da sam obilazi šaltere i gubi vreme.

Kada je dokumentacija brže prikupljena, unutar banke se posao brže i prioritetno završava pa se zato promovišu brojne kreditne ponude gde prođe kratko vreme od apliciranja za kredit do njegovog odobravanja.

Procedura je još i brža ako su lica već postojeći klijenti banke i za takve situacije banka online zaista može da za vrlo kratko vreme obradi sve zahteve i odobri sredstva. Govorimo o satima ili čak i za kraće od toga!

Informacione tehnologije se konstantno usavršavaju pa će i bankarski sektor dobijati nove, poboljšane usluge koje će nuditi svojim klijentima. Na ovaj način je moguće podstaći pojedince da se lakše odluče za neku banku ili da se odluče za uzimanje konkretne bankarske ponude jer je procedura lakša.

Sva unapređenja pogoduju svima, a najviše klijentima koji štede vreme i novac i brže obavljaju usluge za koje apliciraju u banci. Nema redova, nema čekanja, nema visokih provizija… Sve je online i zbog toga znatno jednostavnije nego što je to klasično bankarsko poslovanje.








Srodni tekstovi:


Topla preporuka fizijatra svim roditeljima-bez opterećenja dečije kičme suviše teškim školskim rančevima

Naročita pažnja kod dece uzrasta od sedam do deset godina poklanja se pravilnom razvoju kičme, stoga...

Detaljnije

Savršena figura bez teretane

Danas nije potrebna ni teretana, ni instruktor, ni grupni trening da bi trenirali i održavali svoje ...

Detaljnije

Koje su prednosti kupovine kuće u odnosu na stan

 Kada je u pitanju kupovina nekretnine, jedna od glavnih dilema kupaca je da li da se odluče za...

Detaljnije

Najefikasniji načini grejanja danas

Svima nama je veoma važno da nam računi koje plaćamo za grejanje na mesečnom, ali i na godišn...

Detaljnije
Copyright © 2018 Tikets. All rights reserved.
Izrada sajta by GW, SEO by WBS